Aku Rasa Macam Ada Tak Kena

Aku tanya lah kenapa dia kata entah lah semua attandence pon tak cantik Aku dah rasa macam tak kena tapi aku abaikan saja. Aku selalu share masalah dengan bestfriend aku tapi dia takde kat sini.


Twitter 上的 Tolongdengar Aku Pun Ada Perasaan Bukan Kau Sorang Je So Jangan Layan Aku Macam Sampah Tolongdengar Td Tag Sahabat Anda Https T Co Jurpmkplqa Twitter

Aku cuba fokuskan mata aku kat corner bilik aku yang gelap tu.

. Lewat dari 630am maknanya punch kad aku merah. Aku paksa suami cari rumah sewa lain. Aku dah kena blacklist PTPTN.

Tengah2 hirup udara pantai datang pulak crocodile ajak naik jetski. Setiap hari masih ada isu dari segi aduan pertikaian dan rasa tak puas hati netizen terhadap apa yang berlaku. Aku kena game ke.

Aku macam orang giIa. Aku tak sanggup kehiIangan dia. Latihan sekarang dah tunjukan kegagalan.

Owner tu ada cakap yang staf dia selalu tak bertahan lama dan selalu bertukar ganti. Aku tak tau lah siapa kawan dia tu polis ke peguam ke apa entah. K k0ma selama 4 hari.

Aku ibarat macam kena Iempang ketika tidur lena aku tersedar betapa aku telah lalai dalam segala hal bini aku tetap bayar segalanya. Aku rasa mcm ada orang berdiri tepi katil. Tak penah nak tau apa yang aku alami.

Lagipun aku tak pernah imagine diri aku ada sangkut-paut dengan KL. Mood aku boleh tiba-tiba drop tanpa sebab and aku akan rasa nak nangis. Dia akan buat apa saja asalkan intention.

Sepanjang interview berlangsung entah kenapa aku rasa something wrong dengan owner ni. Ada singgit lebih je baki dalam bank. Selama 4 hari tu lah hidup aku tak tentu arah.

Pada esok hari aku bangun aku tiba2 ada kat bilik air suami angkat aku masuk bilik. Macam abah buat sebelum ni. Try check balik lappy tu takut nanti masa format ari tu diorang tukar sparepart kat dalam tu.

Aku ada call tuan kedai dia cakap ngan aku. Bilik aku kecik tau tak besar. Aku yang perlu tahu apa yang diaorang rasa.

Aku akan tepati janji aku. Eh dah mak aku pulak kena bertanggungjawab. Masa tu aku betul-betul rasa macam tak ada sesiapa akan sebelahi aku.

Aku penat dah semua hidup ni aku dah start rasa macam teringin nak mti overd0se pun ada. Aku dengan family tak pernah rapat pun. Selepas abah meninggal.

Entah aku pun tak tahu macam mana kehidupan dia bila dah kawin. Aku mudah rasa lost. Mula2 beli harga RM60 tiba2 naik RM65 pula.

Berhenti dari Prudential aku dapat kerja di USJ7 company Biotech. Masa mula-mula diajukan idea supaya dia menternak ayam kampung tak pula dia nak bagi alasan macam-macam Nombor telefon pun bertukar Powered by Yii FrameworkYii Framework Saya ingat lagi masa saya nak tukar dari IC. Narcicist macam ni lah.

Aku tak rasa sanggup nak berulang dari Subang Jaya ke KL bertahun-tahun. Dia nak main game ke nak top up ke dia punya pasal lah. Parents aku pulak tak dapat terima kenyataan anak dia tengah susah.

Hari hari aku berharap dapat main game dengan shiro je. Bulan 12 2017 company branch aku ada buatlah parti tahun baru kecik saja untuk staff staff. Terhegeh-hegeh mesej laki aku buat apa.

Aku dah macam orang tak betul dah asyik ketakutan saja. Aku je yang terhegeh-hegeh buat semua sebab tu ego dia tinggi. Sorry boya silap target Sila cari target lain.

Lagipun aku tak pernah imagine diri aku ada sangkut-paut dengan KL. Macam mana aku tak sakit hati laki aku tu bukannya orang kaya bukannya banyak duit betina tu nak paw-paw laki aku kat PUBG. Aku perhatikan di setiap sudut bilik aku.

Tapi tak pelah sebab aku memang janji dengan abah yang aku akan jaga mama dan adik2. Aku rasa hidup aku gelap. 396K Likes 804 Comments.

Aku kan pergi pantai sebab nak me time nak self healing. Dia dekat brunei study sana. Tak penah ada orang yang tanya apa yang aku rasa.

Tapi deep down aku tak tenang. Even minta jadi tukang cuci pinggan pun tak dapat sebab ramai sangat orang senasib macam aku masa tu yang tengah job hunting. Alhamdulillah lepas 4 hari dia sedar dan ditahan dekat w4d seminggu lebih.

Ada family tak cukup membantu. Start lah motor kelam kabut bawak laju macam bini kat umah nak bersalin. Sepanjang dekat hospitaI hanya seorang saja yang boleh melawat dan jaga pes4kit sebab c0vid.

Aku menangis sendiri dalam bilik. Jenis tak faham bahasa orang cakap dah tunang. Walau badan terasa penat tetap mahu tunai hasrat hati anak-anak bawa jalan-jalan.

Kalau boleh nak membuta sampai esok hari. Suami tak kerja ponteng. Anak-anak Tak Minta Tapi Ayahlah Kena Ada Rasa Bawa Jalan-jalan Namun sebagai ayah yang punya rasa tanggungjawab tetap mahu berikan kegembiraan buat anak-anak dan isteri.

Mintak keje merata riti pun masih tak dapat. Tak pandai jaga hati pasangan sendiri. Aku takut dengan diri aku aku tak boleh keseorangan.

Dalam rasa takut tu aku rasa geram sangat kena main dah lah hari dah mula gelap aku pun toleh ke belakang pelan2 tapi atuk tu takda dah situ. Sayang ada tapi bukan kemesraan. Apa yang tak kena.

Suami duduk termenung diam je. One day ex-bos aku. Tu aku tak pasti.

TikTok video from Z A T I nrzzati_. Mungkin memang firasat aku. Perlahan-lahan aku mula nampak ada muka tengah pandang aku.

At the same time aku rasa penat giler sakit badan macam dh buat kerja berat nak mampus walhal buat kerja-kerja dalam rumah je pun. Kalau kau jadi aku kau rasa kau boleh terima ke. Aku tak suka bercerita masalah kerja dengan family.

Aku bukan jenis. Aku tak rasa sanggup nak berulang dari Subang Jaya ke KL bertahun-tahun. Tak kira dah ada kayu ke ular ke tengah jalan.

Ini train paling lewat aku kena ambil. Waktu tu aku akan rasa nak baringgggg aje. Patut la aku rasa cam tak sedap ati jek sebab masa aku mintak bill ari tu pun kedai CC tempat aku format lappy nie bagi macam macam alasan cam ner ni.

Boleh eh macam tu. Duit aku yang tak pernah cukup selama ni aku rasa mungkin sebab aku leka dalam menunaikan tanggungjawab kepada keluarga. Habis sekolah masa tu aku masih teruskan hubungan dan keluarga aku dapat tau sebab jumpa surat-surat dia yang kemaruk s3ks dengan aku.

Aku pun cuba dengan segala kudrat yang aku ada. Hari hari aku berdoa. Lagi-lagi memahami keadaan anak-anaknya yang sudah lama hidup berkurung.

Aku ni dah rasa macam mana perit kena khianat tau dah rasa sakit kena tinggal. Siap hantar gambar macam-macam lagi apa semua. Aku demam selama beberapa hari sebab peristiwa tu.

Kaw kaw kena main aku ni. Selesaikan apa masalah diaorang. Tu pun kitorang jarang call.

Aku rasa sunyi hati aku sangat perIukan orang untuk bercerita. Dia tak pernah memula sms tak pernah memulakan untuk minta maaf apa-apa je lah memang dia tak pernah mulakan dulu. Macam mana nak daftar So aku tak dapat nak bayar.

Memang salah aku 100 sebab tak jaga kehormatan diri. Terbaru seorang lelaki mengamuk apabila mendapati harga nasi arab yang sepatutnya RM50 menjadi RM65 gara-gara membeli dari runner buat ramai geram. Haaaa Masukkan No Kad Pengenalan anda Masukkan No Kad Pengenalan anda.

It doesnt matter if aku period ataupun tak. Mula-mula tak ada rasa apa tapi aku dapat rasa mcm dalam bilik tu ada orang lain.


Teringin Nak Pakai Niqab Atau Memang Dah Berniqab Tapi Asyik Kena Kecam Sampai Dah Give Up Rasa Korang Ada Kenal Tak Sesapa Yang Ter Shopping Collection


Pin Page


Pin Page


Cara Mudah Untuk Atasi Masalah Keputihan Yang Teruk Miss V Berbau Herba Makanan Masakan


Pin By Mista Pargana Konkusi On Manusia Fakta Dan Kata


Pin By Blackflagmetal On Itinta Lockscreen Lockscreen Screenshot

Comments

Popular posts from this blog

Describe an Orange Without Using the Word Orange

Describe How Sunscreen and Sunglasses Protect Us From Uv Radiation

Process by Which Your Body Takes in and Uses Food